czwartek, 26 czerwca 2014

Męska rzecz

Kolejna kartka, tym razem, po raz pierwszy w męskim stylu.

Jakiś czas temu obejrzałam na blogu Scrap Pasji, kurs na kartkę w wykonaniu Ani prowadzącej bloga "Moje papierzaste", zainspirowana nim postanowiłam zrobić podobną.
Oczywiście co nieco pozmieniałam i dodałam ciut gessa, oraz farbki brokatowej,
perełki w płynie, drewniane gwiazdki i washi.
Inny jest też format kartki.







Kartkę zgłaszam na wyzwania:

Kartkowe ABC- "L jak listki" 



Word art Wednesday- chalenge 138



9 komentarzy:

  1. Ale niespodzianka! Cieszę się, że mój kursik zainspirował Cię do stworzenia tej pięknej kartki - pomysł z wykorzystaniem gessa i farbki, moim zdaniem bardzo trafiony :-) Całość niezwykle klimatyczna... Pozdrawiam i zapraszam na kolejne kursy na blogu Scrap Pasji!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa interpretacja listów. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kartkowe ABC!

    OdpowiedzUsuń
  3. :))))) Mnie też Ania zainspirowała i też mam taką kartkę ;) Fajne to złoto i żółcie u Ciebie. Ze spotkania na razie nic nie wyjdzie, jestem totalnie uziemiona.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszła naprawdę świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. The yellow looks very dramatic on your background. Thank you for sharing your art at Word Art Wednesday. We appreciate seeing your work.
    Blessings,
    Carole Robb Bisson

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa karteczka - ja tropię wszystkie natchnienia - bo przede mną też wyzwanie na męską interpretację urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj, podoba się. Dziękuję za udział w listkowym wyzwaniu ABC. =)

    OdpowiedzUsuń
  8. 54 yr old Executive Secretary Valery Royds, hailing from La Prairie enjoys watching movies like Outsiders (Ceddo) and Jigsaw puzzles. Took a trip to Greater Accra and drives a Duesenberg SJ Speedster "Mormon Meteor". zawartosc

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :)

Podobne posty

.